miercuri, 4 noiembrie 2009

Melodii enervante!

Ma irita la culme blogurile pe care navighez si eu linistita si din senin din boxele mele incep sa se auda tot felul de melodii.E atat de aiurea ca atunci cand te astepti mai putin sa sari de pe scaun la un asemenea zgomot.Mai ales ca de cele mai multeori uit volumul mai tare pentru ca anterior m-am uitat la un film.In momentul acela nici nu mai stau sa caut sa opresc nenorocirea aia de melodie!Inchid imediat blogul si sper sa nu mai dau de el curand.Nu stiu de ce unele fete isi inchipuie ca toti care navigheaza pe blogul lor vor fi incantati de o melodie anume.Oricum gusturile sunt diferite.Mai lipseste sa-si puna vreuna o manea ca sa vezi atunci trafic.La fel de mult ma enerveaza persoanele care incep o discutie pe mess cu "buzz".Pur si simplu sunetul acela de la "buzz" e deranjant dar macar acolo am optiunea sa-l opresc definitiv.Nu vreau sa fie nevoie ca de fiecare data cand ma plimb pe bloguri sa dau volumul la minim sau sa opresc boxele.Chiar nu vreau!

2 comentarii:

  1. Achiesez...iritant intr-adevar, imi dispare din start cheful de a ma mai plimba pe acolo....doar daca stiu cu siguranta ca mi va placea ce vad!:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pe mine ma deranjeaza foarte tare melodiile de pe bloguri... si sincera sa fiu mi s-a intamplat sa tresar un pic de pe scaun din cauza ca aveam volumul mai tare... Probabil fetele care au melodii pe blog le intereseaza mai mult aspectul blogului crezand ca in felul asta atrage clientii, decat cu aspectul hainelor... totusi nu este profil de hi5, este un blog unde scopul este acela de a vinde niste lucruri de care noi nu ne mai folosim... Parerea mea

    RăspundețiȘtergere