miercuri, 25 noiembrie 2009

Magazinele cu pret unic 12 lei!

Un alt lucru care ma scoate din sarite la unele bloguri este faptul ca domnisoarele propietare cumpara lucruri de la magazinele cu pret unic 12 lei,fac cateva poze si le vand pe blog la un pret umflat.Ar trebui sa le fie rusine pentru aceste tepe pentru ca hainele sau incaltamintea respectiva este de cea mai proasta calitate si presupun ca se deterioreaza foarte repede.Pana si pe okazii.ro am vazut astfel de specimene care vand "gunoaie" la preturi prea mari pentru ele.Da,da...am intrat si eu de mai multe ori in astfel de magazine si chiar am cumparat unele lucruri.De aceea stiu ce calitate proasta au.Stiu ca ne afecteaza criza asta destul de mult dar ma uimeste cata nesimtire exista.Ma gandeam chiar ca atunci cand o sa vad pe vreun blog o haina cumparata de la 12 lei o sa cumpar si eu una din magazin sa-i fac o poza si sa va arat...dar ce rost ar avea sa ma incarc eu cu atatea rebuturi acasa?!

Un comentariu:

  1. Pantaloni dama noi cu eticheta, modele de primavara, import germania diferite modele, marimi si culori. mod de ambalare : bax. cantitate totala 1000 perechi. comanda minima 1 bax (200 perechi) . baxul contine in proportie de 80% pantaloni lungi (blugi, casual, office) , iar restul de 20% pantaloni scurti si 3/4. Pret 3,5 lei TVA / buc.
    0725155145

    RăspundețiȘtergere