joi, 4 februarie 2010

Sa revenim...Pofta de Shopping


Trebuie sa revin asupra unei postari pe care am avut-o pe blog (desi o fac cu o oarecare intarziere)... Ma refer la blogul Pofta de Shopping care a avut initial niste poze in care isi prezenta hainele de vanzare pe un manechin cam... dezbracat iar dracusorul din mine nu s-a putut abtine sa nu scrie ceva.

Am vazut pe atatea bloguri certuri peste certuri, copy/paste la discutii interminabile pe mess sau pe mail sau tot felul de explicatii incat au inceput sa ma plictiseasca situatiile de genul acesta.
Exact cand ajung la concluzia ca blogurile cu haine nu mai merita atentie pentru ca e o debandada totala apare ceva care imi schimba parerea...pana data viitoare.

Proprietara blogului Pofta de Shopping a abordat problema politicos intr-un comentariu si pe mail.Ii dau dreptate ca bustierele trebuie pozate pe un manechin pentru a fi puse in valoare dar in continuare cred ca fundul domnisoarei respective,oricat de bombat ar fi,nu avea ce cauta pe blog.
Din cate observ pozele respective au fost sterse (desi va spun sincer ca nu este intentia mea sa corectez pe cineva) si au fost postate multe haine dragute de cand nu am mai intrat eu.

Concluzia la care vreau sa ajung este ca raspunsul proprietarei blogului Pofta de Shopping mi-a inspirat incredere si m-a convins ca am etichetat-o gresit. Este o fata cu capul pe umeri cu care se poate discuta si sunt convinsa ca nu va avea probleme cu vreo "clienta".Automat am incredere si in hainele pe care le vinde. Sa nu mai spun ca a fost originala prin faptul ca dupa ce a vazut postarea pe blogul meu a avut o "promotie", adica oferea o reducere persoanelor care au fost deranjate de pozele ei. Imi dau seama ca investeste timp in blog si nu incearca sa pacaleasca pe nimeni. Ii urez sa o tina tot asa si cat mai multe cliente multumite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu