duminică, 6 decembrie 2009

Bloguri in haine de Sarbatoare









Luna decembrie este preferata mea pentru ca ador sarbatorile de iarna.

Ma uitam pe bloguri cu gandul ca poate gasesc ceva interesant la mega-super-oferta.Vad ca sunt multe bloguri care au tot felul de reduceri si sper sa imi cumpar ceva dragut.Ma asteptam sa fie mai festive blogurile in aceasta perioada si ma refer aici la aspectul lor.Cu greu am gasit niste bloguri care sa fie pe placul meu in aceasta privinta.

Locul 1 este castigat de Hainute Colorate... !Este grozav blogul acesta.Imi place la nebunie background-ul,imi plac stelutele care cad atunci cand misti mouse-ul pe pagina blogului,imi plac pozele decorative dar cel si cel mai mult imi plac lucrurile handmade facute de Irina,propietara blogului.Sunt un mare fan al lucrurilor handmade pentru ca efortul si imaginatia celor care le fac merita tot respectul.Pe acest blog gasiti felicitari minunate,"sosete" pentru Craciun dar si diverse hainute croite de Irina.

Locul 2 l-am atribuit blogului Ladvi Land .Poza cu Mos Nicolae este preferata mea!Un mic lucru care ma mai incanta la acest blog este felul in care si-a aranjat listele de bloguri.Cred ca o sa ma inspir si eu de la ea.Are o lista pentru adoptii animale (si eu iubesc animalele si merita toate o sansa sau macar putina dragoste) si inca una cu lucruri handmade (mmm...I like).Uimitor,m-am regasit si eu in una din listele ei desi nu am primit nici un mail pentru schimb de link-uri.Multumesc,te adaug si eu :))

Pe locul 3 se afla Bibiu' Playground.
Este locul de joaca al propietarei blogului dupa cum singura recunoaste iar mie imi place pentru ca isi imparte jucariile cu noi :) Este atata culoare si veselie pe blogul ei incat merita sa-l vizitati.Am comandat o data de la ea si am fost super incantata de ce am primit.Foarte buna ideea cu "membru Bibiu" pentru fidelizarea clientilor.Majoritatea fetelor de la care am comandat lucruri din fimo imi pun in colet un mic cadou(in general o pereche de cercei in plus).Apreciez acest gest dar rar cerceii primiti sunt pe gustul meu,prin urmare nu-i port.Asa ca ideea cu reducerea pentru clientii fideli este foarte buna.

Va urez Sarbatori fericite si sa primiti cadouri frumoase!

2 comentarii: